شرکت Big Four KPMG مجموعهای از تغییرات اعمال شده در حقوق و مزایای کارکنان در طول همهگیری COVID-19 و تغییرات ناگهانی ناشی از دورکاری را که در سال گذشته ایجاد شده بود، اعلام کرد.
پاول ناپ، رئیس و مدیر عامل شرکت KPMG ایالات متحده، روز دوشنبه این تغییرات را در پستی در شبکه اجتماعی Linked in اعلام کرد و یادآور شد که این به روز رسانی به منظور ارتقا "سلامت روانی، فیزیکی، اجتماعی و مالی" پرسنل شرکت صورت گرفته است.
وی همچنین افزود: "من معتقدم بخشی از وظیفه من طراحی سیستمهای پشتیبانی است که درست در زمانی که بیشتر از همیشه به آن نیاز است، به کارمندان کمک کند. وی افزود: «من به چابکی خود در ایجاد برنامهها و مزایای بهموقع در دوران همهگیری مفتخرم، چراکه از این طریق کارکنان ما زمان آزاد بیشتری برای مقابله با COVID-19، افزایش حمایت خانوادگی، حمایت آموزشی از کودکان، دسترسی آسانتر به سلامت و موارد دیگر را داشتند. "
بنابراین، در سال جاری ما به این فکر کردیم که چه تمهیداتی موثرتر عمل کرده و چه کارهای دیگری میتوانیم انجام دهیم. همچنین همیشه یک سوال را از خود میپرسیم: «چگونه مسائل پیچیده را ساده کنیم؟ یا به عبارت صحیحتر، چگونه به کارکنان خود انعطافپذیری لازم را آموزش دهیم؟
https://www.accountingtoday.com/news/kpmg-announces-compensation-and-benefits-enhancements?position=editorial_2&campaignname=ACT%20Daily-10262021&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=V2_ACT_Daily_20210503%2B%27-%27%2B10262021&bt_ee=%2B3ZLYlC1Q4Enbx8y3nuXWIRQWOJEx34JonQBSQ8VMPPiAPQESzVeLlB5be3ayymo&bt_ts=1635242618143